نوشته شده توسط : maryam
 رستوران شاد قشم از رستوران های شناخته شده در جزیره قشم می باشد که اکثر گردشگران آن را می شناسند. در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای دریایی و ایرانی و بین المللی را سرو می شود ، میل کنید. ساعت کاری این رستوران 12 تا 15 و شب ها 19 تا 24 میباشد ،در سفر تور قشم اسفند 94 بعد از خرید و گشت و گذار غذا خوردن در رستوران شاد قشم دلچسب خواهد بود.

 

 

رستوران دودلفين قشم از بهترین رستوران های قشم می باشد که در منطقه درگهان قشم واقع شده است ، همچنین قابل ذکر است که در این رستوران مجلل انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می شود. این رستوران با ادارات و موسسات برای برگزاری جشن و میهمانی قرارداد امضا می کند. رستوران دودلفين قشم پذیرای گردشگران تور قشم نوروز 95 برای میهمانی در محیطی آرام و دلنشین می باشد. این رستوران در طبقه دوم مجتمع تجاری دودلفين قرار دارد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های قشم,رستوران های قشم ,بهترین رستوران قشم ,ارزان ترین رستوران قشم, رستوران خوب قشم, رستوران مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران بانی قشم از رستوران های معرف و پرطرفدار در جزیره زیبای قشم می باشد که انواع غذاهای خوشمزه در آن سرو می شود که ساعت کاری از 12 تا 3 بعد از ظهر و 7 تا 12 شب می باشد . برای رفتن به این رستوران از انتهای بلوار امام قلی خان می توانید بروید و شماره تلفن این رستوران 07635248901 می باشد .شما مسافران تور قشم فروردین 95 اگر قصد رفتن به یک رستوران در جزیره قشم دارید این هتل گزینه مناسب است.

 

 

رستوران نعیم قشم جز رستوران های معروف با فضایی گرم و صمیمی در جزیره قشم می باشد که اکثر مسافران در سفر خود به این رستوران می روند. رستوران دارای تنوع غذایی می باشد که شما می توانید باب سلیقه خود از منو انتخاب کنید و میل کنید ، ما به شما خوردن غذاهای دریایی در این رستوران را پیشنهاد می کنیم. گردشگران تور قشم بهار 95 اگر قصد رفتن به رستوران نعیم قشم را دارند از میدان امام قای خان به سمت شرق بروند.شما ره تلفن رستوان 07635246665 می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف قشم,رستوران های قشم ,بهترین رستوران قشم ,ارزان ترین رستوران قشم, رستوران خوب قشم, رستوران مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

هتل سناتور قشم هتلی تمییز و مرتب می باشد و مکانی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است . امکانات هتل شامل : یخچال , تلویزیون , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , لابی و نمازخانه می باشد. رستوران هتل نیز غذاهای متنوعی برای میهمانان و مسافران عزیز تور قشم خرداد 94تدارک میبیند. هتل به مراکز خرید و مکانهای دیدنی نزدیک می باشد و می توانید در کمترین زمان به مکانهای مورد نظر خود برسید.

آدرس هتل سناتور قشم : جزیره قشم , خیابان ولیعصر , کوچه عرفان , هتل آپارتمان سناتور قشم

 

 

 

 

 

hotel diana qeshm

هتل دیانا قشم هتلی تمییز و مناسب اقامت خانوادگی می باشد .هتل دیانا قشم در سال 1390 افتتاح شده است و از ویژگی های هتل دیانا نوساز بودن هتل و لوكس بودن واحدها می باشد كه هتل را از بقیه هتل هاي جزيره قشم متمایز کرده است. امکانات هتل دیانا قشم : لابي، کافي شاپ،تاکسي سرويس، صندوق امانات، لاندري، رم سرويس می باشد. این هتل برای اقامت مسافران عزیز تور قشم خرداد 94 می تواند مناسب باشد.

آدرس هتل دیانا قشم : جزیره قشم , میدان شهداء گمنام , بلوار آزادگان




 

هتل پلاس قشم

 

هتل پلاس قشم از هتل های مدرن قشم است که بازار سنتی قشم در نزدیکی هتل پلاس قشمقرار دارد، همچنین قلعه تاریخی پرتغالی ها، دریا، ایستگاه سواری های درگهان، پارک شهر ساحلی و دیگر مرکزهای تفریحی و خرید قشم در نزدیکی هتل پلاس قشم قرارگرفته است. هتل پلاس قشمدارای کارکنان حرفه ای می باشد سعی دارند که اقامتی به یادماندنی را برای مسافران تور قشم تعطیلات خرداد 94 و میهمانانشان فراهم کنند. هتل پلاس قشم دارای کافی شاپ با انواع مختلف نوشیدنی ها و دسرها می باشد . فضایی بسیار مناسب برای گفتگو و استراحت می باشد.


:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

savahele qeshm

سواحل جزیره قشم با مساحتی تقریبا به ۱۵۰۰ km مربع، بیشترین کرانه‌ها , سواحل را در میان جزیره های خلیج فارس به خود اختصاص داده است. سواحل زیتون، جزایر ناز، سیمین، سوزا، شیب‌دراز، مسن، سلخ و دوستکو از جاذبه های دیدنی سواحل جزیره قشم به شمار می آید. از ویژگی‌های سواحل جزیره، متنوع بودن ساحل های صخره‌ای، ماسه‌ای و گلی و سواحل جنگلهای حرا جزیره می باشد که این نوع خصوصیات به‌ صورت یک جا در کمتر جزیره‌ای دیده می‌شود. از دیگر سواحل جزیره قشم , سواحل شنی و ماسه‌ای نقره‌فام و سیمین براق می باشد. متنوع بودن ساحل صخره‌ای ریگو که به ساحل لاک‌پشت‌ها نیز معروف می باشد از سواحل دیگر زیبای جزیره قشم می باشد که لاک‌پشت‌ها در این ناحیه برای نفس‌گیری و تغذیه به روی آب می‌ روند. گردشگران عزیز تور قشم تعطیلات خرداد 94 با دیدن این سواحل به زیبایی جزیره قشم پی خواهند برد.

 

 

 

 

tange chahkoh qeshm

تنگه چاهکوه قشم تنگه ای جالب و شگفت انگیز چاهکوه در جزیره قشم روستای چاهوی شرقی می باشد، که با دالان ها و حفره ها و شکلهای تعجب آور که در دیواره ها دیده می شود بازدیدکنندگان را مبهوت کرده است. تنگه چاهکوه قشم ، پدیده هایی از فرسایش و تخریب سنگ های رسوبی زمین می باشد،که در جزیره قشم قرار گرفته که کمتر معرفی و شناخته شده می باشد و به همین علت از سوی بازدیدکنندگان و گردشگران تور قشم عید فطر 94 کمتر مورد توجه قرار گرفته است. تنگه چاهکوه قشم از توابع شهرستان قشم در بخش شهاب , دره ای به عمق صد متر فرسایش و تخریب سنگهای زسوبی را برای بازدید دارد. این تنگه در هفتاد km شهر قشم و در نزدیکی روستای چاهوی شرقی در قسمت غربی ساحل شمالی قرار گرفته است و از جاذبه های دیدنی جزیره قشم می باشد. گردشگران تور قشم عید فطر 94 بدانند که این دره بی نظیر در وسط کوهی سنگی که به صورت ضربدر شکل گرفته قرار دارد. تنگه در ابتدا عریض تر می باشد و دیواره های بلندی برای بازدیدکنندگان وجود داردو کم کم از عرض دره کم می شود تا قسمتی که عبور از وسط تنگه سخت می شود در قسمتی که عرض تنگه کم می شود ارتفاع دیواره ها تغییری نمی کند و زیاد است و همین باعث شده داخل تنگه نور کمتری باشد.علت نام گذاری چاهکوه، وجود جاده هایی می باشد که در اول دره حفر شده است ، تعدادی چاه کم عمق و کانال هایی برای انتقال آب، از طرف مردم روستای چاهو حفر شد و زیبایی تنگه را چند برابر کرده است. به علت خشک و گرم بودن این منطقه آب شیرین که ذخیره می باشد ارزش بیشتری دارد این چاهها مکانی برای ذخیره کردن آب باران می باشد. این چاهها و کانال ها باستانی و قدیمی هستند و در زمانهای گذشته برای بدست آوردن آب شیرین برای مردم روستا این قسمت از جزیره قشم مورد توجه بیشتری بود. مسافران عزیز تور قشم عید فطر 94 دیدن از این تنگه را از دست ندهند.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های قشم, جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

چگونه به قشم سفر کنیم

اگر میخواهید به قشم سفر کنید با هواپیما سفر کنید و اگر اگر گردشگران تور قشم تعطیلات خرداد 94 تمایل دارند از خودرو شخصی استفاده کنند باید اول به شهر بندرعباس و بعد با کشتی حمل خودرو به قشم سفر کنند و حتی می توانید از بندر عباس نیز با قایق های تندرو و یا کشتی های لنج به قشم سفر کنید. اگر هوا مناسب بود قایق های تندرو صبح ها از ساعت 6 صبح تا ساعت 9 شب همه روزه از اسکله شهید ذاکری به سمت اسکله شهید حقانی و برعکس نیز وجود دارد. مسافران عزیز تور قشم تعطیلات خرداد 94 برای گرفتن بلیت الزاما 30 دقیقه قبل در ایستگاه حتما حضور داشته باشید. 

شماره تماس اسکله شهید ذاکری: 5225536
شماره تماس فرودگاه بین المللی قشم: 5735000-5735010



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: چگونه به قشم سفر کنیم, دانستنی های قشم، درباره قشم، اطلاعاتی درباره قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد